Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"A soudruh Filip? Je to jenom taková nevýznamná, prospěchářská svině, která se z toho má dobře a řekne vždycky jenom to, co chtějí slyšet jeho voliči."

On snad u nás existuje nějaký politik bez ohledu na to z které strany je členem, který hlásá to co jeho voliči slyšet nechtějí? Takového neznám a tudíž si rád nechám poradit kdo to je abych u voleb věděl. :-)

0 0
možnosti

Možná jste nečetl pozorně, ale v podstatě o tom také v článku píšu.

O jednom bych věděl. O tom politikovi. Pan Fiala. Ten na voliče kašle. Mu stačí těch svých 10 - 15% a tak mluví jen sám za sebe. Bohužel pro pravici.

2 2
možnosti
Foto

Konečně někdo s normálním pohledem na tehdejší den.

Dnes už jsem si to vyžral jinde když jsem prohlásil, že mám nejraději ty co tehdy nechodili ani do školy a dnes o tom dni píší plamenné články.

Mě bylo tehdy šest a pamatuju si na letadla co ráno lítala na Brno a skoro celá vesnice stála na návsi a koukala nahoru. Na moji otázku co se děje mi bylo sděleno , že nás obsazují Rusové, ale tehdy mi to nic neříkalo. Jediný co to pro mě znamenalo, že jsem musel začít chodit do školy na vesnici než si pro mě z Prahy mohli naši přijet.

0 0
možnosti

Samozřejmě, že okupace je okupace. Ale po vojně, kde jsem střílel z bévépéčka, jsem se naopak divil, jak se rusákom podařilo udržet normální vojáky v klidu. Protože kdyby mi stroj, plný ostré munice pod prdelí, někdo zapaloval, tak bych zřejmě tohoto považoval za kontrarevolucionáře a automaticky se pokoušel bránit. Ti hošíci vůbec netušili o co jde a čekali, jestli jim odněkud nepřiletí pacrfaust. No a v takové situaci... Byl to zázrak, že v prvních dnech okupace bylo těch mrtvých tak málo. Největší zásluhu na tom má český rozhlas a jeho redaktoři.

2 0
možnosti

Sochař Jurčák říkával:"Vínečko ne burčák,pije ho pan Jurčák".

0 0
možnosti

Málogdo už ví, že na Valašsku se neříká burčák rozkvašenému vinnému moštu, ale vykvašeném jablečném víně, najlepší z valašských jadrniček nebo panenských jablek. Tak nevím, jak to ten můj jmenovec nakonec myslél. ale pravda je tak aj tak.:-)

1 0
možnosti

Válka nebyla, enom nám negdo rozbil hubu a my jsme nastavili i druhou tvář. ((Jsem moc ráda, že válka nebyla.))

1 0
možnosti

Tak proč jste ji nastavovala? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik