Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Jiří, moc a moc díky za tento blog.R^ Aspoň jednou ročně si tuto trasu musíme projít, na Trojáku si dát symbolické pivko, obejmout strom na Bludném a na Marušce se rozhlédnout do dáli po nádherném kraji valašském. V Rajnochovické hospůdce pak pohlédnout na obraz, kde slova básníka hovoří za vše..."Valašsko moje zdrávo buď ".V

0 0
možnosti
JJ

Aj já děkuju za návštěvu. :-) Já, když jsem začal byt víc pohodlný a líbilo se mi víc na sjezdovkách, jsem si "naordinoval" závazek, že musím přejet v létě na kole a v zimě na běžkách hřebeny Hostýnek, Vsetínek a Javorníků. Teď se mi to, vzhledem k titanové kyčli, na těch běžkách trochu komplikuje, ale vždycky se tam podívám aspoň pěšky.

Máme štěstí, že žijeme v období, kdy si to Valašsko můžeme vychutnávat hlavně co se jeho krás týče. Valašsko bývál jeden z vůbec nejchudších krajů v republice a život tu "bolel". No a lidé si té krásy moc neužili. Většinou byli shrbení nad motykou, nebo v lesi s pilú a sekyrú. A gdyž byla veliká zima, mlela sa do múky aj kúra ze stromú. A není to zase až tak dávno...

1 0
možnosti
Foto

J59a71n 14Š93i74k

19. 10. 2018 8:18

Nádhera. Děkuji za připomenutí míst, které dobře znám. Hezký den

0 0
možnosti
JJ

Rádo se stalo, pane. Šak sa zas negdy stavte. :-)

0 0
možnosti
Foto

R83o18m68a53n 96K46o37z37e94l

19. 10. 2018 0:24

Všechna místa znám, je to fakt krása, z Bludného je občas vidět i na Jeseníky. Pokud máte rádi výhledy, tak ještě poblíž Tesáku se nachází výhledový vrch Pardus a nelze zapomenout na Kelčský Javorník s rozhlednou. Poněkud smutnější je, že cestou a hlavně v okolí Rajnochovic potkáte také řadu opuštěných nebo polorozpadlých rekreačních středisek a hotelů, ale to už k dnešní době patří.

1 0
možnosti
JJ

Měl jsem to štěstí asi dvakrát. Nejlepší to bylo, když byl silný mráz v zimě. Cesta přes pardus na Rusavu je parádní i když to chce na kole sakra fyzičku. (Nebo elektrokolo, ale to si nechávám až budu starý). ;-D Ta střediska a hotely - to se časem vytříbí. Tak či tak.

0 0
možnosti
Foto

Nadherna podzimni priroda R^

0 0
možnosti
JJ

Podzim je asi ze všech ročních období "nejfotogeničtější. :-) A babí léto, se svým zapadajícím sluncem lepší než tn nejlepší fotošop.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^karma a dík za tip na výlet-tam to ještě moc neznám tak vím alespoň kam pojedu příště;-)

2 0
možnosti
JJ

Díky. Jak je vidět, líbí se v Hostýnkách hodně lidem. Ale pokud jste z větší dálky, než půl hoďky autem, chce to aspoň na prodloužený víkend.:-) Jak psal kolega výše, třeba cesta přes Pardus na Rusavu. Kde je hezké koupaliště s ohřevem vody přes sluneční kolektory a bublinkovým bazénkem. A těch hospod! Výborně se vždycky najíme v Brusném na starém mlýně. Jejich kachní játra s brusinkovým přelivem jsou asi nejlepší, jaké jsem kdy jedl. Vč. těch husích. No a poctivý vývar s játrovými knedlíčky, svíčková, nebo kachní stehno, nebo...;-D

0 0
možnosti
PK

Docela to kolem Hostýna znám, ale dlouho jsem tam již nebyl. Snad se tam ještě někdy podívám.:-):-)

1 0
možnosti
JJ

Hlavně to dlouho neodkládejte. Znám to sám velice dobře. Plánoval jsem kdysi Mont Blanc a vždycky do toho "něco" vlezlo. Vždycky se najde nějaké AŽ... :-) No a teď, když by se našel čas i prostředky, mi to nedovolí tělo. Ale stejně tam je přecpáno. :-)

Letos se už asi vyplatí, v těch Hostýnkách, počkat na zimu. Stačí jenom malý sněhový poprašek. A nejlepší je, když je velký mráz, slunečno a daleká viditelnost. No a samozřejmě všední den, nebo hodně brzy ráno. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za nádherný blog. Znám to tu jako svoje boty a přesto z vašich fotografií je ten kraj ještě více kouzelný. A super reportáž. Udělal jste mi radost. Kdyby to šlo aspoň desetR^V

2 0
možnosti
JJ

Tak to jsem rád, že jsem někomu udělal radost. I vy jste mi udělala radost, takže je na světě hned více radosti, než před chvílí. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik