Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

... zaujal mne jeden volební spot strany, kterou jsem kdysi volil a která se zaklínala svým konzervatizmem a jejíž tehdejší lídr se tvářil, že bude konzervativnější, než konzerva a proto také opustil málo konzervativní stranu lidovou ... Promluvil jste mně přímo z duše. Volíval jsem ODS. Pak se Topolánek "široce rozkročil" a z ODSky se stala pravolevo, liberálněkonzervativno, prostě želé. Tak jsem v roce 2010 skočil na kecy lídra, jehož kecy byly tak konzervativní, až jsem si říkal, že to přehání. Větší volební chybu jsem nikdy před tím, ani potom, neudělal. Já osel volil černo-zelenou, sluníčkovou, neoliberální, eurohujerskou zpatlaninu.

3 0
možnosti
JJ

Vidím, že jsme na tom zhruba stejně ;-D;-D. Člověku se přece jen trochu uleví, když zjistí, že v tom nejede sám ;-D;-D.

1 0
možnosti
Foto

Vidím že jste fakt odvážný... ;-)

1 0
možnosti
JJ

Trochu nerozumím vaší otázce. Třeba když mám jít k zubařovi, nebo na gastroskopii, tak se potím jak sviňa. Ale nakonec tam jdu, takže nevím, jestli je to odvaha... :-)

1 0
možnosti
Foto

Celkem souhlas, jen tu sexuální orientaci Pospíšila a pana Moravce jste si mohl odpustit. Ta totiž nemá s jejich politickým životem nic společného, to je jejich ryze soukromá věc.

1 0
možnosti
JJ

Nevím, co tím míníte. Možná hledáte jinotaje tam, kde přece vůbec nejsou. Řeč je přece o Evropě. :-)

1 0
možnosti
JH

J65a96k68u27b 92H25o61z60a

10. 5. 2019 12:22

No jo. Kdysi jsem hlasoval proti vstupu do EU, názor jsem nezměnil a komu to teď mám jako hodit?!? I ty partaje co se jakou dobu tvářily jako euroskeptici teď tvrdí, že: "EU je naprosto, ale NAPROSTO nezbytná, že áno?" Ale co, stejně časem půjde slavná EU samovolně do kopru.

4 0
možnosti
RK

R61a24d62e93k 54K14a46r56a15s

10. 5. 2019 12:34

Tak tak, přežili jsme Habsburky, přežili jsme nacisty, přežili jsme komunisty, přežijeme i neoliberální EUR^

7 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik