Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Až teď jsem si dohledal, kdože je autorem toho článku a hned mi to docvaklo. No a rubrika? dnesONA :-))) Na velikosti samozřejmě nezáleží! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Technický dotaz.

"Přiznám se, že jsem, jako fotbalový fanda a amatérský fotbalista, Řepu neměl nikdy rád"

Příjmení jste zkomolil záměrně nebo jde o překlep?

0 0
možnosti
JJ

Nejde o překlep. Ale my jsme u nás Řepkovi říkali Řepa. Tak jako třeba Šlégrovi se říkalo Guma a nikoho to nepohoršovalo. To není urážka a už vůbec né u nás, na Valašsku!:-)

0 0
možnosti
JJ

Pokud tomu tak bude, je to v pořádku. Pokud by ale měl rozkuřovat nějaké..., tak to asi ne. Nebo vy si myslíte, že ano?

1 0
možnosti
VV

Opravdu ceskoslovensky reprezentant?

0 1
možnosti
JJ

Máte recht. Ale já jsem byl většinu života holt zvyklý na "českoskovenské".;-D

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JJ

Poborského jsem měl pdstatně rači! :-) I když to také nebyl žádný velký myslitel. Hlavně, když přijel na repre sraz a konstatoval, že v Anglii se nijak zvlášť tvrdě netrénuje. Mám takový dojem, že už si tam pak také moc nekopl. :-) Ale u něho to tedy byla spíš nezkušenost a mladická nerozvážnost. Později, a vlastně až doposud, předvádí úplně "jinou ligu", než Řepka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik