Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A Vám díky za toto rozloučení. (A to nejsem žádná zvláštní fanynka "božského Káji", byť v 70. jsem na jeho písničky "řádila" na tanečních čajích, které končily ve 22 hodin.:-);-D)

1 0
možnosti
JJ

Tak tak. Byly doby, kdy jsem ho nesnášel, byly doby, kdy jsem ho rád slyšel zpívat, ale nikoli promlouvat, pak přišla doba, kdy tomu bylo naopak a nakonec jsem ho rád poslouchal tak i tak a nedávno jsem si ho dokonce pouštěl v neděli ráno na YT. ;-) Včera jsem prostě měl takový divný, asi i trochu nostalgický pocit, že s K. odešlo nejen to mládí,které je pryč už hodně dávno, ale i velký kus našeho minulého života. Ne, žádný pathos, žádné hroucení se, nebo nějaký velký smutek. Naopak, pocity spíše příjemné. Vydržel jsem u TV1 až přes půlnoc a nakonec jsem dneska zaspal. ;-D I když dnes už naštěstí jenom kousek dalšího rána, protože do práce mne už nikdo a nic nežene. Výhoda nás, "důchodových rentiérů".;-)

2 0
možnosti
JJ

Děkuji, paní Mirko, za zastavení. :-)

0 0
možnosti
JP

Kdybych mohla dát karmu víckrát,máte ji! R^R^R^

0 0
možnosti
JJ

Ó děkuji, děkuji mnohokrát též!! :-):-):-)

0 0
možnosti
VN

Tak tohle rozloučení se mi líbilo ... R^

2 0
možnosti
JJ

Jsem opravdu rád, že se líbilo natolik, že jste mi to tady napsala. Děkuji. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik