Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prý v rakouském Hallstattu je víc Číňanů než v jeho kopii, která se nachází v Číně ;-D

0 0
možnosti

Jak jsem psal v článku: nemůžu s určitostí tvrdit, že to byli všechno Číňané, ale bylo jich tam fakt moc! :-)

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem tam v neděli. A těch čínských nápisů jsem si hned všimnul ve spodní stanici lanovky na Krippenstein. A pak už jsem je viděl všude. Nápisy i číňany.

(Asi ta replika Halstattu v Číně není tak dokonalá, takže číňani stále vyhledávají rakouský originál)

1 0
možnosti

Jo, my na tím Dachsteinbahnem jeli také. Výhledy opravdu famózní.

1 0
možnosti

J84o86s82e11f 36U30l52m14a63n

30. 10. 2019 19:53

Chtěl jsem se tam vydat, ale zjistil jsem, že hotely jsou půl roku dopředu rezervované a to, co zbylo, mi přišlo drahé...

Stojí to za to?

0 0
možnosti

My jsme spali jednu noc v "obytném berlingu" na parkovišti za 14 éček na čtyřiadvacet hodin a druhý den jsme měli přes booking penzion za cca 1450 Kč asi 10 km od H. to, jestli to pro za něco stojí pro jiné, nemohu posoudit. Nám to za to stálo. My nejsme nároční na ubytování. Ale... v říjnu, tedy mimo hlavní sezónu, ve všední den a musí klapnout počasí, takže člověk musí mít trochu větší možnost přizpůsobit se. Já jezdím i lyžovat jenom když má být hezky a s Forecou se mi to zatím opravdu daří. Ale ten Hallstatt je tak na den, spíš na dva. Krásná a nenáročná je i cyklostezka kolem jezera. Pak také stojí za to vyjet Dachsteinbahnem za 32 éček nahoru a pokochat se spoustou výhledů na Alpy i na jezero, třeba se i kousek projít, nebo udělat i větší tůru, navštívit okolní jezera, vyjet autem na panoramatickou cestu...

1 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik