Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherné, uklidňující;-)R^

0 0
možnosti
JJ

Díky.:-) Jen doufám, že vás to "neuklidňuje" proto, že by vás měl čekat podobný problém...;-)

0 0
možnosti
JJ

Pochvala od mistra - to už je něco!;-D;-D Dík.

0 0
možnosti
JJ

Že by až tak?! Nestačil by jeden?;-D

Ale i tak děkuji za návštěvu a mám radost, že se líbilo.

0 0
možnosti
Foto

No boži! Od dvanácti s tátou každé léto po Tatrách. Pak jako jedna z vedoucích na putáky... pak zas můj syn...

Díky za zprostředkování něčeho, co je mi hodně blízké. KarmaR^:-)

0 0
možnosti
JJ

Vida, vida! Paní Kielbergerová! Zdravím vzácné hosty, z "azie" kousek od Gottwaldova!;-D

Rádo se stalo, paní K. Já to měl od dvanácti trochu složitější a podobné výlety jsem prožíval hlavně v knížkách, když jsem pásl krávy. ;-D To jsem se ale dostal třeba hnedle od Bobří řeky až do Amazonie s panem Fričem, nebo do Afriky s panem Zikmundem, takže to nebylo určitě na škodu.;-)

Ale se školním zájezdem jsem se tam dostal, i lanovkou na Lomničák, díky skvělému třídnímu učiteli, kterému jsem vděčný i za mnohé další, na školní výlet. A na Bilikové chatě jsem od něj dostal takové dvě facky přes celú tlamu, že mi zahučelo v hlavě. Ještě k tom jsem měl ksicht od pasty na zuby, kterou jsem namazal spolužákům, kteří se při návštěvě dívčího pokoje poněkud opozdili. A to jsem byl docela vzorný a bezproblémový žák. Stejně tak dopadl i syn ředitele školy, s kterým jsem seděl v lavici a ještě další dva kluci. Holky nic. Ty samozřejmě tvrdě spaly!! No, nás by tehdy vůbec nenapadlo si něco točit na mobily;-D, natož něco hlásit. Byli jsme rádi, že to tím pro nás skončilo. (A to byl ten třídní "politicky nespolehlivý" a ředitel prověřený, "poosmašedesátkový" komunista. Ale byl to jinak také setsakra dobrý chlap. Nedovedu si dnes představit ty konce...)

1 0
možnosti
Foto

R^R^ Mě koronavir neomezí, mám to za bukem. Teď koukám přes okno na osluněný zasněžený Šerák a už se těším, až budu koukat opačným směrem. Po trampsku chceme žít, holala hou, holala hou, ve světě krás, za sluníčkem jít, to je náš cíl a vždycky byl a bude zas (Jenda Korda).

0 0
možnosti
JJ

Díky, díky! Korona může omezit úplně každého, paní Černá. Ale věřme, že budeme mít štěstí a Nejvyšší, nebo příroda či vlastní schopnosti,(každému podle svého), k nám bude milostivá.;-) Na Šerák jsem stoupal, s běžkama v ruce, hodněkrát! Jezdil jsem tam k závěru sezony se zlínskýma horolezcama a vodákama (kteří mne díky mému dobrému kamarádu milostivě brali mezi sebe), na přechod Jeseníků. Šerák - Keprník - Čvh. S. - Švýcárna (párkrát i Praděd) - Petráky - Skřítek. No bylo to občas docela maso i když na Šeráku v hospodě to vždycky ještě šlo! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nádhera R^ Miluju Tatry, díky za možnost si je připomenout :-)

3 0
možnosti
JJ

To já děkuji za návštěvu i za pochvalu. :-) Ale ta patří hlavně těm horám a skvělému počasí. Já jsem jenom zprostředkovatel a děkuji Nejvyššímu, že byl ke mně tak štědrý!

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JJ

Díky moc, pane Kondráde, za návštěvu i za uznání. Ta trasa dá docela zabrat i mnohem mladším borcům, kteří jsou v kondici. Pro mne, v mém věku, ale hlavně v mém stavu, je to asi maximum možného. Ta součástka v kyčli má totiž taky svá omezení, ale hlavně - má i svou životnost. No a takové bláznění jí prostě nesvědčí. Ale vyjímečně...;-)Příští rok se chystáme s druhým kamarádem na Jahňací štít. Pavel prohlásil, že na kole kdykoli a kamkoli, ale takto už NIKDY!;-D

0 0
možnosti
Foto

Nádherné Tatry, krásné fotky, pane Jurčáku. A s tou kyčlí? Jste opravdický borec!;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik