Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podle fotografie bych soudil, že snad pamatujete prosinec 1989. To se přece stejní zástupci lidu jednohlasně postavili za nového prezidenta, kterému jen dva měsíce před tím nemohli přijít na jméno. Tak co by bylo divného na tom, že by stejní zástupci lidu fotbalového nezvolili jednohlasně, ve víře zachování koryt či aspoň korýtek, někoho jiného. A aby ta česká realita byla 100%, tak se budou před kamerami a mikrofony předhánět ve chvástání, jak proti "Berbrově klice" neochvějně bojovali.

0 0
možnosti

Ano, fotbal je velmi podobný dění v praktickém, obyčejném životě, včetně politiky.;-D Však já se taky ničemu nedivím. Divil bych se, kdyby to opravdu vzalo alespoň čádstečný obrat k lepšímu, ale když přihlédnete k tomu, kdo všechno dělal v polistopadovém fotbalu nejvyššího šéfa, nemůžete mít stejně pražádné iluze. Také bych se tím "velkým fotbalem", nikdy nějak zvlášť nezdržoval a nešpinil. Fotbal jenom pro radost.;-)

0 0
možnosti

Jsem vždy rád, že jsem již před hodně dlouhou dobou opustil soccer i přesto, že jsem ho jako kluk hrával a se psem ho hraji dodnes, ale ty opakující se kauzy mi dávají za pravdu. Nahradil ho americký fotbal, složitá pravidla a i strategie, ale úžasné výkony bez možnosti podvodů a korupce...

0 0
možnosti

Nu, já jsem soccer nikdy v životě nehrál. Vždycky jenom fotbal.;-D Každému podle chuti, ale myslím, že vůbec netušíte, o co jste přišel. ;-) Americký fotbal sleduju z povzdálí, nicméně s normálním fotbalem se nedá vůbec srovnat. A vlastně netuším, proč má vůbec to slovo "fotbal" v názvu. Protože míč se buďto nosí, nebo háže, takže pokud má k něčemu blízko, tak možná trochu k rugby...

0 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik