Diskuse

Listopadový...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tož dost dobré chlape.:-):-):-)

0 0
možnosti

Listopadovým krajem

jsem v tichu bloudil v něm,

listopadovým krajem,

s květnovým úsměvem.

Do napadalého listí

list nový právě pad. V té zemi nenávisti jak dlouho budeš se smát?

0 0
možnosti

Nevadí vám, že byl Wabi Daněk umělec? Takové zbytečné povolání?

0 0
možnosti

Jejda... jak jste přišla na to, že bych považoval umělce za zbytečné, ať už co do významu, tak jako povolání. To jste si mne, paní Trnková, s někým spletla.

To, že mám výhrady (a často nemalé!), k některým z nich a k některým jejich vyjádřením, je samozřejmě věc jiná.

Například pana Trnku jsem měl rád už od dětství a jeho Staré pověsti české pro mne kdysi byly jedním z největších televizních zážitků.;-)

0 0
možnosti

To je ale super blog! Slovem i fotem.

Díky moc za hezko!:-)

0 0
možnosti

Děkuji, paní Šípková. Ty "všední", obyčejné chvíle i obrázky bývají stejně nakonec vždy těmi nejkrásnějšími. Jen k tomu musí člověk časem trochu víc "dospět".;-):-)

1 0
možnosti
Foto

No páni, to jste mi udělal velkou radost! V Hošťálkové mám dvě sestry a jejich početnou rodinu. Každý rok právě na podzim pořádáme "Hujer výšlap". Sraz buďto u Trojáku, nebo Tesáku, záleží kam se vypravíme. Na Bludný, nebo na Hostýn. Baťůžky s proviantem samozřejmě s sebou a kalíšek nesmí chybět. Parádní rodinná sešlost. Jednou byl dokonce rekord, bylo nás dvacetři.

Krásný blog i písnička nemá chybu.R^;-)

0 0
možnosti

Tak to mám radost, že máte taky radost.;-) Na Hostýnku sem letos, docela nedávno a na kole, také byl. Tak pusto prázdno už tam dlúho nebylo... Z domu, přes Drškovú na Toják, no a pak kolem Třech kameňú a zpátky přes Rusavu. S elektrikú to není nic moc, ale jezdil jsem to běžně i na normálním horákovi. No a letos jsem také nějak neodhadl výdrž baterie a z Rusavy šlapal většinu štreky "za svoje".;-DHošťálkovou jsme projížděli z hřebene nad Vsetínem, přes Semetín a dál na Bludný a kolem Marušky a Trojáku. Na Marušce je včíl taková malá rozhledna, abych pravdu řekl, nevím, jestli nějak zvlášť ten rozhled vylepšuje. Ale na obou hřebenech byla mlha jak prase, dohlednost tak dvacet, padesát metrů. V údolích jakž takž, odpoledne v Kašavě přenádherně. No ale to by nebylo asi ono. Víte, kde se pomalu, kvůli průvodům lidí, nedalo projet? Od rozhledny na Marušce ke Trojáku. Parkoviště narvané jak při lyžovačce, na rozhledně s dohledem deset metrů, fronty... No to nevymyslíš. Homolkovi hadra.;-D

Vaše rodinné sešlosti vám skoro závidím. Gdybych byl závistivý a to já nejsu, samozřejmě.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Hezké fotky, pane Jirko, líbí se mi jejich přirozenost. Váš kolega sem nedávno dal sérii fotek z Jeseníků, ale bohužel, mně se ty upravované, s neskutečnými barvami, nelíbily. A co si představím já, když se řekne "listopad"? Velké trauma malé holky, které v průvodu shořel lampión, a pak tu písničku a jejího autora. Za pár dnů to budou tři roky, co se odebral do hudebního nebe. Tak díky a ahoj.

1 0
možnosti

Děkuji, paní Jarmilo, za návštěvu a jsem rád, že "Listopad" je i váš měsíc. :-)

1 0
možnosti

Pěkné Jiří, díky. Možná to chtělo přidat ještě něco od Fleretu. Třeba právě tu Janovu horu :-)

1 0
možnosti

Fleret samozřejmě v tomto případě neé.:-) Ten mám spojený s "Vizovicama" a nejrači se s ním "vracám dóm"...;-)

https://www.youtube.com/watch?v=ItpDjpJPy4k

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS