Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přehledy, rozhledy, nadhledy, výhledy do blízka i daleka v našich krajinách mne těší, protože lze střídat optiku celku i částí [>-]

0 0
možnosti

Konečně optimistický blog! Slovem i obrázky. Hezké to tam máte:-))

2 0
možnosti

Jakožto věčný optimista ani jiný blog napsat nemohu, že ano? Ano, máme to hezké a neměnil bych i když do světa se podívám moc rád.;-):-)

Tímto též děkuji mému příznivci, panu Rudolfu Slovákovi, který mne věrně provází na mých diskuzích a téměř nikdy nezapomene ocenit tím správným znaménke. Díky Rudyne a gdyž pojedeš okolo, zastav se na Štamprlu! Nerad piju sám.;-D

0 0
možnosti
Foto

Děkuju moc, pane Jurčáku... Všecka ta místa znám, dávno mi přirostla k srdci, i když ne podle jejich názvů, ( nejsem místní rodačka). Nejkrásnější výhled do širokého okolí je, když vyjedeme Lesní čtvrtí na kopec nad Jaroslavicemi - a pak dál směrem na Kudlov. Výhled na město Zlín - až na Jižní Svahy, a pak daleko do zalesněného kraje, je jako na dlani. A když pojedeme jiným směrem, na Vizovice, přes Jasennou, kopec Sirákov až na Vsetín - tam to také miluji. (Tam někde v malebné dřevěnici, stávala kolébka mého otce). Vracím se tam ráda - zvláště teď na podzim, když příroda mění svůj zelený háv do okrového a na zelených pasínkách s ovečkami se bělají růžice "rozvetlých" půpav. Ano, to je naše "amerika," tu bych neměnila za nic na světě. Kraj nádherné přírody - a dobrých lidí. Opravdu - také neznám hezčí místa na světě než je Valašsko a jeho předhůří... Krásně jste to napsal - i vyfotografoval...R^V Díky.

0 0
možnosti
Foto

Ráda jsem si přečetla a pokochala podzimní krásou.;-)R^

0 0
možnosti

Děkuji za návštěvu. Rád jsem se s vámi potkal.:-)

1 0
možnosti
Foto

Úvodem článku jste mě pobavil, fotečkami potěšil. Máte to tam krásné. U nás také máme Lesní čtvrť, před měsícem jsem tam byla. Bylo nádherně a i dnes je tady krásně, slunečno, ale stromy jsou téměř již bez listí. Mně na zahradě taky ještě kvetou růže, ale i petrklíče a měsíčky, ty vždy přečkají první mrazíky. Děkuji a ať žije zdravý rozum!

1 0
možnosti

Až na věky! Díky, mějte se hezky.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik