Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV
JJ

Ale kdežeby! Mám se nejlépe z celého dosavadního dospělého života!:-) Zdraví i fyzička doposud slouží a nouzí netrpím. Nic "nemusím" a dělám jen to co chci a to co mne baví. Trápí mne jen dvě věci. Že musím zrušit kvůli počasí lyžování ve Schladmingu a že ten čas nějak šíleně letí! Já též děkuji za návštěvu a přeji hezký večer.

4 0
možnosti
JD

Včera ministr vnitra Rakušan rozprášil dozorčí radu Pošty! Že prý tam nebudou politické trafiky!

P.S. samozřejmě si tam ale nechal jediného politického trafikanta, ze STANu. ;-D;-D;-D

Karma!

6 0
možnosti
Foto

Nejvíc, co mě od vás pobavilo, bylo to, že jste byl u skautů.

Proboha, co jste tam dělal?8-o Vy jste měl dělat vedoucího pionýrů, nebo ještě lépe mladých komsomolců;-D

2 7
možnosti
JJ

Ano, byl jsem u skautů a Rychlé šípy byla má velmi oblíbená četba. A jakožto starý konzervativec a dlouhodobý příznivec a volič pravice, se upřímně stydím za výše uvedené chlapce a děvčata, kteří si s ní vzali pouze ten byznys a udělai z ní téměř sprosté slovo. Vím, že zarytým, méně inteligentním ideologům, jako třeba vy, se to může jevit jako nepochopitelné. Ale já nejsem z těch, kteří by si nechali kálet na hlavu jen pro to, že se někdo zaštiťuje "pravicí" a má stejné "nepřátele" jako já.

13 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik