Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M95i45l72a64n 16N41e75t20r93h

26. 3. 2022 20:01

Polčák je šmejd odjakživa .- napřed šmelina s pohledávkami, pak kolaborace s Krejčířovým mužem Rédlem, která běží stále. Kvůli tomu Polčáka v předposledních volbách uklidili do Bruselu, ale v posledních volbách opět vylezl ze stoky politicko-zločincekého polosvěta.

3 1
možnosti
Foto

Níže v diskusi jsou pěkný hádanice. Já teda taky přispěju - Standu Polčáka shodou okolností osobně znám. Teda, měl jsem s ním co do činění zhruba před 20 lety. A už tenkrát byl zoufale říčnej na korunu. Bylo to pěkně nepříjemný, to vám všem řeknu. Jediný, co se u něj za těch 20 let změnilo, je to, že dočista ztratil soudnost. I ten největší prosťáček vidí, že to odškodnění by Sněmovnou prošlo tak jako tak, a pokud se k tomu ještě nalepila nějaká advokátní odměna, tak je zjevný, že z ní měl jít na správná místa příslušný tuzér. Jasně, že se ozvou ti, co se na ně nedostalo. Fakt, tohle může zkonstruovat jenom europitomec. Že to ty nepodělený rozzuří, tak to by snad došlo i Joudovi z páté cenové. Europoslanci zjevně ne.

7 1
možnosti

Tak! Ale hoši z té správné strany spektra vám budou tvrdit, že z nás, pochybovačů o správnosti celé věci, stříká čirá závist. A pak mi někteří, jinak docela inteligentní diskutéři, budou tvrdit že se na to nedívají ideologicky a pinknou mi to zpátky. Tak buď jsem se stran jejich inteligence mýlil, nebo jsou slepí a hluší jako fandové z kotle fotbalových klubů. Nepřeju nikomu nic zlého, ale být Standou P., zamyslel bych se nad koncem křišťálově čistého Standy G. a neměl bych nijak klidné spaní.

2 1
možnosti

Milý Juro, to se tak stává, každého jednou doběhne jeho minulost. Polčák je "kluk šikovná", ale takových šikulů známe.... My tu v Praze také máme jednoho, co nejprve dělal ministra justice a pak skončil jako advokát mafiánů a privátní vymahač pokut za černou jízdu a exekucí.

Z tisícovky pokuty za jízdu bez lístku šikovným posečkáním nejprve vyrobí desetitisícovou částku a pak jí drsně vymůže. Děti, za které rodiče neplatili pár stovek za popelnice, dostanou od pána k osmnáctinám exekuční výměr na pět číslic. Městu odvede původní pokutu, zbytek si nechá.

Jmenuje se Sokol. Inu dravec, právník...

9 0
možnosti

Jen dodávám, že nic nového se neděje, v každé partaji se najdou tací, kteří jdou po penězích jako slepice po flusu. Uvidíme, kolik nových talentů se ještě objeví, tuším, že u prvovládnoucích stran se ještě dočkáme pár dalších talentů, kteří se přišli historicky znemožnit.

Peter Nagy kdysi měl takovou písničku - Marcel z malého města. Polčák není prvním ani posledním Marcelem, který dorazil "dobýt Prahu".

4 0
možnosti

Proč mě nepřekvapuje, že ke kauze Polčák nenapsal blog Flaška, Valiček, Jandová?

Jasná karma!

11 0
možnosti

Protože jsou to správní Čechové a ne "čecháčci" a "flastenci" jako my, jsou úspěšní a hlavně: NEZÁVIDÍ! Správný ideolog totiž ví, kdy oči zavřít nebo se dívat mimo a kdy zatnout ten správný, kritický osten!;-D;-D

9 0
možnosti

Myslela jsem si, že achillovou patou koalice budou Piráti. Ti se jimi ale stát nemohou, protože je nikdo k ničemu nepotřebuje. A tak se achillovou patou stalo STAN...

15 0
možnosti

Přiznám se, že jsem to opravdu nepředpokládal. Byli mi dokonce sympatičtí a předpokládal jsem, že když si to někdo projde od spodku, z komunálu, tak se snad nenechá tak snadno semlet. Ale ty příležitosti k "hrábnutí si" jsou asi tak velké, že neodolá prakticky nikdo... Jak říká kamoš - nevěř nikom s vyvalenýma očima!;-D

5 0
možnosti
Foto

Vtipně napsáno R^ Bohužel nic nového pod sluncem. Bylo, je a bude. Do politiky se hrne jen málokdo z nezištných důvodů. V první řadě jde o moc a v neposlední řadě o peníze. Bohužel o ty naše...

9 1
možnosti

Dovolím si vás lehce poopravit mým oblíbeným citátem pana profesora Klause, že "... o peníze jde vždy v první řadě." ;-D

6 0
možnosti
Foto

Závist je špatná motivace k psaní blogu.

1 18
možnosti

Závist je to poslední, co by mne k nějakému psaní blogů přimělo. Já su se svým životem spokojený a ve své době, vzhledem ke svému původu třídního nepřítele, nezasviněnému kádrovému profilu nějakým členstvím v žádné ze stran národní fronty a aktivní účasti v polistopadovém dění, mi byl několikrát vstup do politiky nabízen a nejen do malých rolí. Ale díky starém, zkušeném tatovi a když jsem viděl, kdo všechno tu "revoluci" dělá, zůstel jsem raději mezi těmi dolními několika milióny a jsem se svým životem opravdu spokojený. Věřte, že dokonce života bych už nemusil přeložit ani stéblo a určitě bych nestál na sociálce ve frontě na žebračenku.;-D

3 0
možnosti

"treba pani Zagorova, je to mila holka, vsechno, ale ona uz tri roky po sobe bere sest set tisic..."

nejak jsem si na ta Jakesova slova vzpomnel, kdyz jsem cetl vas blog

3 12
možnosti

Valicku, neco tě ( možná flaška) asi svedi v zadnici, vyndej si to, ulevi se ti...

0 0
možnosti

Že si něco dovolí kdejaký Standa (ať už Polčák, nebo Gross) je skoro logické. Haňba pluť je na jejich bezprostřední okolí jak se k problému staví. Do posledka obhajoba i když se už ví, že neobstojí! Potom pár dnů klid, aby se dostavila uklidňující pochvala, že se zachoval správně. V každém případě kladný hrdina. Padouch nebo hrdina - všechno jedna rodina!

17 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik