Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J34a71n 39H98u46r15k83a

17. 5. 2023 2:58

trochu pana barona fialku prášila znám...on se poněkud zasekl v čase a v jeho makovičce po celý život zněla jediná věta kterou se naučil zpaměti a s kterou oblažoval ...jako hvězda jasná slibuji dnes přede všemi že budu žít pro svou krásnou zemi aby(ch) byla šťastná...Procházelo to u Soudruhů u Kmotrů i Ovčanů...a evidentně procházet ještě chvilku bude

1 0
možnosti
ZZ

On se naučil těch proklamací a nic neříkajících frází víc a má toho v zásobě minimálně na celou hodinu monologu.

Konec konců na každou otázku neodpovídá konkrétně, ale odpovídá jen tím, co má už naučené a co používají takřka všichni vrcholoví politikové pětidemolice !

1 0
možnosti
Foto

A teď se kroutím já, pač jsem volil SPOLU...uvěřil jsem slovům, že přinesou slušnou politiku a nebudou lhát. Bylo to ode mne velice naivní. Poslední bezva kousek předvedl Stanjura...Naše předvolební heslo o daních bylo jen billboardovou zkratkou...to už je vrchol nerespektu k voličům. Soudě podle tohoto výroku, byly všechny předvolební sliby jen zkratkou.

16 0
možnosti
JJ

Sveďte to na naivitu mládí.

4 0
možnosti
Foto

Karma, pane Jurčáku. Sama jsem to nesledovala, jen jsem ČT1 problikla, a když jsem viděla, že u Moravce sedí zase ten náš bohorovný ulhaný premiér, raději jsem to kanál přepnula. (Na něj už nemám nervy). Pak jsem si ale někde na internetu přečetlaa zajímavou věc. Původně prý byl pozván Moravcem i A. Babiš - a kdyby tam byl, měl by to premiér P.F. snadnější. V. Moravec by se zaměřil na Babiše a společně s Fialou by do něj šili spolu. A. Babiš se ale omluvil a oponenta musel premiérovi dělat moderátor. Tož tak. Buď to byla od A.B. schválnost, anebo opravdu m neměl náladu na nerovný boj jednoho proti dvěma jako obvykle. Dobré ráno. zdravím, pane Jiří.

14 7
možnosti
RK

Mirka zavěštila z křišťálové koule, omluvila srabíka, kterého si namaže na chleba každý. Jednou větou popře tu předchozí.

5 13
možnosti
PB

..... po Česku ve formě, ideokonferenci ODS a po tem Moravcovi projíždím dezinformačně ulhanej hlavní proud a hybridní alternativu!,- ...... kupodivu si oba mediální směry notujou a teho brněnskýho konópka trhají na kusy,- slovy klasika : "je falešnej a prázdnej!",- je to k !

8 2
možnosti
MZ

To máte silný žaludek, dívat se na zaprodaného zákeřného Moravce. Já bych se z něho už asi pozvracela, nedívám se na něj už asi 10 let. Ale informace že nelezl Fialovi do pozadí jak jsme u něj zvyklí mě překvapila, že by mu už tak klesala sledovanost až by ho to přimělo k tak zoufalým činům? Fialova sebestřednost a narcismus a jeho lži mě naopak nepřekvapují. Ten pořad si umím představit, dívat se na to by bylo ztrátou času. Ale dík za zajímavé info.

11 7
možnosti
JJ

Pokud byste nečetla jen nadpis, tak byste si musela všimnout, že s tím Moravcem to máme podobné. Ale někdy je třeba se přemoct a vstoupit i do těchto extrementů, aby měl člověk trochu přehled o tom, co se děje i na druhé straně. A ono se zřejmě děje. Ne že ne. Fiala nepřekvapil, Moravec ano. Tedy ne že by otočil. Ale bylo na něm vidět, že to Fialovo poblouznění a lhaní je už na takové míře, že by to chvilkama raději ukončil a poslal ho do Brusele. Myslím, že tam také má náš hlavní ukrajinský ambasador na plný úvazek, nakročeno.

6 3
možnosti
DR

Ještě že jsem toho arogantního politologa, co si hraje na premiéra, neviděl. Zbytečně bych si pokazil neděli.

12 6
možnosti
RK

Co si představujete pod slovem arogantní?

4 15
možnosti
JJ

Děkuji za příspěvky těm, kteří to vidí stejně či podobně jak já, ale i těm slušným oponentům, kteří zůstávají věrni svému ideologickému přesvědčení, i kdyby Fiala udělal cokoli. Těm není pomoci a tak je s nimi každá diskuze marná. Přeji všem hezký večer.

17 2
možnosti
RK

Poděkovat a přitom urazit. Takové typicky Jurčákovské

4 17
možnosti
MB

Podle mého názoru se regulérně zbláznil.

4 1
možnosti
Foto

Souhlasím, tady by byl dobrý názor nějakého odborníka, protože to co ten člověk předvádí normální není.

8 0
možnosti
ZK

Redaktor Moravec v "otázkách" připomněl premiérovi, že to vypadá na zaseknutí sekery do st. rozpočtu po letošku a predikcí na příští rok o pět set miliard korun. Takhle přeci nevypadá slibovaná konsolidace státních financí. Fiala ani nemrk, to Babiš a Ukrajina.

14 1
možnosti
RK

A měl pravdu. Bureš tu osm let na rozvratu financí intenzivně pracoval. Upozorňoval na to i jeho NERV. Nebo to chcete popřít?

9 16
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik