Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Vidím, že jsou i lidé, kteří mají stejné pocity jako já.

13 0
možnosti
MV

nadsenej taky nejsem, ale druha ODS a hned po ni Pirati mi radost udelali

ostatni, stejne jako Vy, respektuju

5 1
možnosti
JJ

Pro mne je výsledek ODS zklamáním a nechápu, jak může Fiala při takovémto procentním zisku vykřikovat něco o nejsilnější straně a tvářit se jako druhý vítěz. Když měl plus mínus stejně, jako Okamura a Piráti. Při tom potenciálu, jaký letos ODS měla by měl mít volební výsledek alespoň kolem patnácti procent. Ovšem to by musel dělat politiku a ne politologii.

Ovšem radostí bylo více. Komouši a socdem na chvostu no a ten Kalousek, s takovou masivní mediální podporou, to jsem měl také velkou radost. Kalousek je totiž pro mne v současnosti největší hrobař pravice.

10 2
možnosti
LU

Trochu optimizmu, aj my sme si volili Mečiara, chvalabohu tento úlet je už za nami.

2 1
možnosti
JJ

Nevím, jestli jste nereagoval jen na nadpis, ale optimismus mi opravdu nechybí. I když si myslím, že jestli Fico, nebo Babiš...

0 0
možnosti
EH

Proto nesnáším všechny ty bohorovné, kteří hledají lék na svoje zklamání v urážení ostatních a strašením, že budeme litovat, že jsme nedali na ně. Příští rok volím Zemana už jenom pro to, aby těm jediným uvědomělým pražským voličům praskla žilka. :-P

19 4
možnosti
JJ

No, já bych to sice Zemanovi, Ovčáčkovi a Mynářovi s Nejdlým asi hodit nemohl, ale jinak se vám vůbec nedivím.

Pokud nebude kandidovat Kubera, k volbám nepůjdu a udělám si hezký víkend. :-)

11 0
možnosti

S většinou z toho, co jste napsal, souhlasím. Zejména s tím vzájemným"pochopením"-a toleranci voličů.

A Kalousek byl nejzábavnější ze všech klubů. Rychleji měnit barvu umí už jen chameleon:-))

11 5
možnosti
JJ

Kalousek je příkladem té největší politické licoměrnosti. S plnými ústy politické kultury a vzhlížením k západním politikům se držel usilovně v čele strany i když mu musí být jasné, že jí svojí přítomností v čele evidentně škodí. Po všech těch jeho debaklech by v západní Evropě takový politik dávno odstoupil.

7 0
možnosti
PB

..... nojo, ale ty lopaty,důchodce a idioty musel někdo řídit, jim to musel někdo nakukat kemu to maji hodit, žejo ?!,- ..... tak porád čekám na ty "hybridní hrozby" z MV až sa urvou a konečně ukážou na Ladina z Kremlu,- na teho pravýho viníka z RuskaVEU!

4 0
možnosti
JV

J72i47r86i 15V35r80a18b36e57c

23. 10. 2017 14:24

Fico: Slovensko se stává proevropským ostrovem ve střední Evropě

4 0
možnosti
JJ

Ano, Fico je velmi úspěšný politik. Myslím, že si budou s Babišem velmi rozumět.

2 0
možnosti
KS

K98a96r20l41a 19S74u74c68h22á

23. 10. 2017 14:24

proč ne Babiše, před minulými volbami jsem ho, slyšel v debatě v TV, že obviněný politik by měl odstoupit.

0 0
možnosti
JJ

Problém je, že obvinění Babiše těsně před volbami policisty z rezortu pana Chovance zavánělo účelovstí natolik, že pochybnosti o jeho načasování měli i mnozí Babišovi odpůrci a ti, kteří ho pomalu opouštěli se ještě více zatvrdili. Babišovi to jenom zvýšilo preference. Teorii spiknutí to jenom přiživilo.

9 1
možnosti
PB

P45e74t19r 82B35ü44r72g83e80r

23. 10. 2017 14:22

Váš blog vystihuje část mých pocitů - zejména ta bezprostřední reakce na výsledky: " Voliči nás nepochopili, hodili to tam špatně, ale uvidí brzy, co si způsobili" - Připomíná mi to jeden bod z Pedagogické šesterky Járy Cimrmana, konkrétně trestání učitele učitelem: "Dnes si nedám po obědě cigárko. Neplačte, sami jste si to zavinili!"

Předvolební debata byla plná negativních emocí a nevalné úrovně. Když se politici tři týdny špinili, pak i jejich voliči spíše trestali - nebo hledali alespoň tu pro ně nejméně špatnou možnost.

8 2
možnosti

Teď jste mi teda zamotal palici, človíčku...jsem skoro lopata a skoro důchodce, přesto jsem volil TOP 09 a manželka ODS..ts ts ts...

13 3
možnosti
EK

Já volila Svobodné a nikdy bych nedokázala souhrně nazvat idioty ani voliče komunistů

11 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik