Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Není nad to psát v lednu o teplu a ještě k tomu o tak hezkém místě. Děkuji.;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Máte krásného NO, i já jsem majitelem podobného. Velmi často s ním jezdíme, ale k moři bych ho nevzal kvůli horku. Naopak, čím je chladněji, tím víc pookřává. Proto nejraději jezdíme na hory.

0 0
možnosti

Taky bych rád vyjel se psem, jen nemám odvahu, kvůli délce cesty a pak barfujeme a tak nám granule nestačí, ale musí tam být i mraznička a ...prostě nemám odvahu. Jinak karma za hezký čtení.

0 0
možnosti

Díky za návštěvu. Dokud jsem jezdil s dětmi, nebylo v autě pro psa vlastně místo. Takže nebylo co řešit. Teď, když jezdíme ve dvou, nebo někdy i sám, beru Neru u nás skoro pokaždé. Naučil jsem ji prakticky jenom na granule i když si samozřejmě smlsne ráda i na různých laskominách, jako jsou třeba vnitřnosti z králíka či slépky a jako delikatesu sem tam slízne i čerstvý kuřinec. ;-D

Jsem jsem samozřejmě rád, že se líbilo. :-)

0 0
možnosti

To musel být pěkný výlet...:-)

0 0
možnosti

Byl to týdenní výlet do míst, která docela dobře znám. Ale jak se při každé cestě přesvědčuji, nikdy ne tak dobře, abych tam pokaždé našel něco nového. tentokrát např. ten DogBar a "bezedné sudy". A louky s lesíky asi sto metrů od baráků v kterých jsme bydleli. A nádherné jezero kousíček od dálnice, po které vždycky jen tak profrčíme. A... aa. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,37
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik