Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já - taky nevolička Babiše - s Vámi souhlasím. Tzv. demokratická opozice bude "za pár" až pomine největší nápor této chřipky, určitě kritizovat množství (v miliónech) roušek, které zbydou. Možná i respirátorů. Aniž by kritizovala to, že od 90. let jsme se do této situace dostali i sami - prodejem, resp. privatizací kdečeho.

Tak se to vyrábí v Číně a Indii.

A protože jsem dnes slyšela, co v nějakém pořadu ČT odpovídal předseda senátu, tak jsem se jen utvrdila v tom, že senát je zbytečný.

Taky mě "pobavil" ředitel nemocnice, tuším že ve Slaném; nějak nezjistil, že informace má i na webovkách min.zdrav.

10 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Psychická odolnost? Tomu se říká hroší kůže...:-) Tak trochu nechtěně jste vyjádřil jednu zásadní myšlenku - Babiš opravdu není demokratický politik, to že byl zvolen a má pořád podporu cca 30 procent na tom nic nemění, dost lidí pořád ovládá primitivní instinkt kdy hledají svého vůdce stáda....celkem by mě zajímalo koho volí lidé,kteří zde sepisují chvalozpěvy na Babiše, kterého "nevolí"....;-)

7 4
možnosti
JJ

Já konkrétně jsem volil téměř vždy ODS. S tím, že hned po vzniku TOP09 jsem to hodil Kalouskovi, protože se mi ODS zdála málo "konzervativní". Naletěl jsem mu na tu jeho rétoriku. Minule zase ODS kvůli ml. Klausovi. Je to sice každého věc a každému je po tom h...nic, ale vím, že podobně zvědavých je mnoho zdejších zastánců "demokracie", tak proč je neuspokojit, že ano. ;-)

Jinak - ať už je Babiš jaký chce, jen s hroší kůží by určitě nevybudoval to, co vybudoval a ten naprosto šílený mediální tlak zs všech stran - to pane není jenom "hroší kůže", na to vemte jed.

6 1
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,38
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik