Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Taky už ani fotbal, ani hokej moc nesleduji, ale když jsem dostal oslavnou sms, že jsme porazili Rusáky, tak jsem si to přehrál. No dost nám pomohly obě přesilovky a asi to bude jediná oslava, protože dál se zřejmě neprobojujeme škoda, no neva, je fajn, že superbowl byl prostě super,jako vždy...;-DR^

2 0
možnosti
JJ

Já taky! Byl jsem s Nerou venku, ale když mi syn napsal na WsAp, co se dělo, většinu zápasu jsem si zrychleně přejel.

Podobně stejně tak dnes prvních dvacet jízd sjezdu. Ledecká jela na hraně a kdyby... ale na kdyby se nehraje. Ovšem když jsem slyšel hned od startu ten oslavný, patetický komentář o "královně ledové stopy" na minulých hrách, říkal jsem si aby radši drželi hubu, ať to nezakřiknou... Mezi námi - byl to zázrak. I ty se občas dějí, ale málokdy opakují.

4 0
možnosti
JN

Dnes se (nejenom) v Masných krámech asi neslavilo. Ale třeba se zase dočkáme nějakého oslavného blogu, až Rusáci vypadnou v semifinále... :-)

9 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 5
možnosti
JL

Na hokej se nedívám od Nagana. A dělám dobře, hrajem čím dál hůř a trochu jsem se divil, proč do té Číny naši hoši jedou. A že vypadli teď není moc překvapivé. Rusové nás prostě podcenili.

2 1
možnosti
JP

Takže zápas neviděl, až na ty podrobnosti.

1 1
možnosti
JJ

Vy nemáte televizi s červeným tlačítkem?;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 39,38
  • Průměrná čtenost 2050x
Píšu co si myslím a myslím si co chcu.

Seznam rubrik